آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

بعد از 18 ماه از بودن دخترم

1393/8/4 20:07
نویسنده : مهناز
1,766 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم خیلی وقت میشه که به وبلاگت سر نمیزدم مامانی خیلی مریضه و چندان دیگه حوصله نوشتن ندارم تازگیا متوجه شدم به میگرن شدید دچار شدم و اکثرا سردردهای شدیدی دارم منی که سرشار از انرژی بودم سرشاز از شادی بودم بابات با کاراش چنان زمینم زد که دیگه حال و روزمو نمیدونم فقط به خاطر تو دارم نفس میکشم همین.این روزها خیلی ناز شدی یعنی نازتر و نازتر میشی با کارات دل منو میبری اکثر دندونات در اومده قربون اون لثه های باد کردت...به هرکی که تازه ببینیش زود سلام میکنی همه رو صدا میزنی خیلی هم شلوغ شدی همش دلت میخواد شیطونی کنی و تا من یه چیزی رو جدی و با اخم بهت میگم زود گریه میکنی ....فدات بشم مامانی منو ببخش که نمیتونم مامان شادی برات باشم به خدا به سختی دارم زندگی میکنم کسی نمیتونه حال و روز منو بفهمه چون کسی زندگی منو تجربه نمیکنه و ای کاش هم نکنن من شکستم من با تمام آرزوهام مردم تنها دلیلی که مجبورم میکنه باشم وجود ناز تو هست دخترم...به خاطر تو دارم تحکل میکنم که نگن بی مادری ....خیلی دوستت دارم آیشین...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پانی
30 آبان 93 20:21
مهنازم دلم گرفت از ناراحتیت اگه وایبر یا واتس آپ داری شمارتو تو وبلاگ محمد بذار تا ببرمت گروه مامانای فروردین
ماماني-خاله سایروز
5 آذر 93 14:34
مهناز عزیز امیدوارم همه مشکلاتت بزودی حل بشه.ذکری هست که معجزه می کنه روزی 400بار در 2ماه پی در پی بخون. هر کس تا دو ماه روزی چهارصد بار پی در پی بگوید:« أَسْتَغْفِرُ اللهَ الَّذی لا إِلـهَ إِلاّ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ، هُو الرَّحْمنُ الرَّحیمُ ، بَدیعُ السَّماواتِ وَ الأَرْضِ ، مِنْ جِمیعِ ظُلْمی وَ جُرْمی و إِسْرافی عَلی نَفْسی وَ أَتُوبُ إِلَیْهِ».
مامان ماریا
13 دی 93 12:20
سلام دوست خوبم. آیشین کوچولو تو جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کرده . می خواستم ازتون خواهش کنم بهش رای بدید . با لطفتون مثل همیشه باعث افتخار دخترم بشید. خیلی ممنون. با ارسال کد 70 به 1000891010