آیشینآیشین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

دختر نازم

1392/11/1 20:39
نویسنده : مهناز
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم خیلی وقته به وبت سر نزده بودم آخه از یه طرف بدجوری مریض شدی نزدیک 1 ماهه که سرما خوردی و خوب نمیشی امروز کمی حالت بهتر شده و من هم جند روز میشه میرم آموزشگاه ارایشگری یاد میگیرم چون به این کار علاقه داشتم رفتم دنبال کاری که علاقه دارم و خدا کنه موفق شم چون هدف های بزرگی دارم که فقط خدا میتونه کمکم کنه برا مامانی دعا کن عزیزم.

صبح میرم کلاس تا ظهر و این مدت آناجون ازت مراقبت میکنه الهی فداش شم که خیلی کمک رسونمه....خدا همه مامانارو حفظ کنه...

حسابی شلوغ شدی و یه کلماتی رو به زور میگی مثل بابا....دس دس....

کنترل تلویزیونو ور میداری میزاری تو گوشت میگی الووووووووو.....الهی فدات بشم مامانی بلا شدی دل همه رو میلرزونی با کارات...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)