آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

94.1.1

1394/1/1 21:29
نویسنده : مهناز
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدا دارم زجر میکشم خدایا دارم نابود میشم خدایا کمکم کن دلم آیشینمو میخواد معلوم نیست خوب بهش میرسن یا نه؟ ای خدا چرا سرنوشت من این شد؟ ای کاش بمیرم دیگه راحت شم از این بلاتکلیفی و شکنجه روحی.... نامرد کاری کرده که نمیتونم برگردم به زندگیم خدایا هیچ کس نمیدونه من چی میکشم جز تو ...خدایا میدونی که هزاران بار دلمو شکوند میدونی که دیگه دوسش ندارم میدونی که دیگه نمیتونم بهش تکیه کنم پس من چطور برگردم پیش کسی که واقعا دوسش ندارم ؟؟؟ خدایا تو این وسط دخترم بیچاره شد یه بچه پاک و معصوم قربانی ما دوتا شد...خدایا دخترمو دست تو میسپارم خداجونم مواظبش باش و از بلاهای بد دورش کن و حفظش کن ...خدایا خودت عشقو افریدی میدونی که بی عشق مگه میشه زندگی کرد؟ وقتی شوهر من که با همه دلسوزیام با همه محبتام با همه فداکاریام میره با زن دیگه ای قلبشو تقسیم میکنه وقتی مادرشو به من ترجیح میده و حتی بخاطر من کاری نمیکنه من چطور با این آدم زندگی کنم؟؟ آیا من انسان نیستم؟ آیا من حق زندگی کردنو ندارم؟ آیا من باید بسوزمو بسازم و اون هر کاری دوست داره بکنه و وقتی از شوق افتاد بیاد سراغ من؟؟سراغ منی که به گفته خودش همش افسرده هستم...با این وضع زندگیم من باید روحیه داشته باشم؟؟؟ من ناحقم؟؟یکی به من بگه من چیکار کنم؟؟؟ بخدا داغونم دوری دخترم داره منو شکنجه میکنه....خدایاااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)