آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

بدون عنوان

1391/11/3 18:05
نویسنده : مهناز
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عسلم خوبی مامانی؟بغل

قربونت برم دیروز بابایی ماشین خرید بالاخره ما هم از این به بعد ماشین دار شدیم و دیگه تو خونه حوصلمون سر نمیره بابایی مارو میبره بیرون...مبارکه هر 3 تامون باشه قند عسلم.....هورا

دیشب که بابایی اومد خیلی خوشحال بود و همش تورو ازم می پرسید که تکون خوردی یا نه؟منم بهش گفتم که تو هم مثل ما دو تا خوشحال شدی و تکون میخوردی.

دختر نازم خداروشکر میکنم به خاطر همه نعمتاش که یکی از بهترین نعمتش تویی عزیزکم. ازت میخوام همیشه شاکر خدای مهربون باشی به خاطر سلامتی که بهت میده وتو باید بهترین ها را انجام بدی تا خدا هم ازت راضی باشه...من و بابات برا اینکه تو در رفاه باشی خیلی تلاش میکنیم کاش وقتی بزرگ شدی قدر این زحمات مارو بدونی و دختر خوبی برای ما باشی(که هستی و خواهی شد). 

شب بابا علیرضا میگفت بریم بیرون اما بعدش دیدیم هوا خیلی سرده نرفتیم فرصت زیاده برا بیرون رفتن به خاطر تو باید خیلی مواظب باشم تا سرما نخورم .

ناز نازی من دایی مهرداد هم سرویس چوبتو تموم کرده چقدرم ناز شده ،دست گلش درد نکنه،من و بابا علیرضا همش بیقراری میکنیم که زودتر اتاقتو بچینیم اما هنوز پرده برا اتاقت نخریدم اخه هنوز خوشگلشو پیدا نکردم اما دیگه این روزا میخرم.خب دیگه گلم مثل اینکه گرسنه ات شده اخه دل مامانی داره ضعف میره برم یه چیزی بخورم.

دوستت دارم نفسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)