آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

وزن کم آیشین جون در 4 ماهگی و 23 روزگی

1392/6/11 14:03
نویسنده : مهناز
856 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماه من

دیروز به خاطر بیقراری هایی که میکردی و باعث نگرانی من وبابایی شده بود بردیمت دکتر پیش خانم موسوی  و متاسفانه وزنت زیاد بالا نرفته بود 6 کیلو و 800 گرم بودی با قد 63 توی 4 ماهگی و 23 روز این وزن ایده الی نیست خام دکتر غذای کمکی رو گفت دیگه شروع کنم بهت بدم و شیر خشک هم داد اما من باز سعی میکنم شیر خودمو بدم با غذای کمکی مثل فرنی و حریره بادوم و .... دختر نازم مثل اینکه شیرم کمه و با اون سیر نمیشی فدات بشم.

 

الان ناز و آروم خوابیدی منم زود اومدم اینجا برات بنویسم بابایی هم دیر کرده هنوز نیومده برم برات فرنی بپزم بیدار شدی بخوری دوستت دارم خوشگل مامان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ترنم
11 شهریور 92 20:41
وای که چقدر کوچولویه نازی دارید،خیلی ملوس و خواستنیه ،ایشالله همیشه لبخند مهمان خونه پر مهرتون باشه


مامان محمد فاضل
28 شهریور 92 11:43
محمد فاضل منم همینطور بود با دکتر مشورت کن روی رو شروع کن خیلی خوبه یه ضعف ناشی از مصرف روی و قطره ویتان یا مولتی ویتامین هست که کمک میکنه بچه ها بیشتر بخورن امیدوارم این مرحله که واقعا برای منم گذشته برای شما هم سپری بشه محمد فاضل هم اگرچه وزن موقع تولد تا ماهگیش خوب بود ولی وقتی رفتم سرکار متاسفانه این مشکل رو پیدا کردم


اتنا
28 شهریور 92 23:18
الهی قربون اون دهون نازت بشم
بیتا و شکیلا
25 مهر 92 23:35
واااااااای چه ناز و گوگولیه مث فرشته ها میمونه آیشن جووون خدا حفظش کنه یه عالمه بوس رو لپای قشنگش