آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

اولین سرماخوردگی دختر ماهم

1392/6/4 22:04
نویسنده : مهناز
849 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بود بدجوری مریض بودی تازه کمی خوب شدی و منم فرصت کردم که بیام برات از این روزای سختی که گذشت بنویسم 3 شنبه شب هفته پیش ساعت 3 بامداد تب کردی اونم 39 درجه و من با نگرانی بابایی رو بیدار کردم اون بیچاره هم با عجله ماشینو روشن کرد وبا سرعت 120 تو شهر رانندگی میکرد تو 10 دقیقه رسیدیم درمانگاه کودکان و دکتر معاینه ات کرد و تبت 39.5 درجه بود آمپول تب زدن تا زودتر تبت پایین بیادچند تا هم قرص و شیاف داد و اومدیم خونه اما حالت همچنان بد بود و تبت بالا و من تا صبح بیدار بودم صبح آناجون اومد و وقتی دید حالت خوب نیست خیلی غمگین و ناراحت شد به هر حال چاره ای نبود شب که رسید تو بیشتر بیقراری میکردی و لحظه ای نخوابیدی و همش جیغ میزدی دیگه کم آوردم نشستم بالای سرت تا صبح گریه کردم نزدیکای صبح حالت بدتر شد و من با گریه از بابایی خواستم تا دوباره ببریمت دکتر اما بابایی به خاطر اینکه 5 شنبه بود و دکتر خودت مطبش نبود بیمارستان هم نبرد چون اونجا خوب رسیدگی نمیکردن و بیشتر اذیتت میکردن رفتیم خونه مامان بزرگ(مامان بابا علیرضا) و من گریه کردم از همه کمک میخواستم تا کاری کنن تا تو از این همه بی خوابی و جیغ و داد رها بشی بالاخره فهمیدیم دکتر خودت خانم موسوی 5 شنبه ها تو درمانگاه تامین اجتماعی میشه بابایی زود برد اونجا و خانم دکتر معاینه ات کرده بود و گفته بود علت بیقراریت و جیغ زدنات و بیخوابیت به خاطر آمپولی که برای پایین آوردن تبت زده بودن و گفت که کم کم که اثرش بره حالت بهتر میشه و لالا میکنی فدات بشم تو این 2 روز چنان لاغر شدی که اصلا باورم نمیشد چشات گود رفته بود دور تا دور چشات از بیخوابی کبود شده بود بمیرم برات مامانی .

 

امروز که کمی حالت بهتر شده و الانم خوابیدی زود اومدم اینجا تا برات بنویسم از روزای سختی که گذروندیم راستی بابایی برات عروسک خریده این اولین عروسکی که برات خریدیم و همش موهای بیچاره رو میکشی فکر کنم تو چند روز خرابش میکنی نازم.منم بموهای عروسکتو بافتم تا کمتر بتونی بکشیبعدا عکس میذارم گلم

 

مامانی دوستت داره آیشینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان زری
4 شهریور 92 23:02
سلام عزیزم
من تمام وبلاگ شما رو خوندم،خدا فقط آیشین جون رو برات نگه داره،بقیشم اصلا مهم نیست
میتونیم با هم دوست بشیم؟
اگه دوست داشتین برام تو وب آرنیکا یه نظر کوچولو موچولو بزار تا منم با افتخار لینکت کنم


عکس فرش
11 شهریور 92 14:36
باسلام... تبدیل عکس به فرش در ابعاد گوناگون با کمترین هزینه و کمترین زمان... تحویل درب منزل... 03614456265 09137290912
سپيده
26 شهریور 92 0:41
مهناز جون بچه تب كرد زود اب سيب بده. فورا تب رو پايين مياره.