آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

امشب غمگین ترین مادر هستم...

1392/6/14 0:38
نویسنده : مهناز
773 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم نمی دونم چرا دیگه شیرمو نمی خوری مثل اینکه شیرم کم شده و تو که روز به روز بزرگ میشی شیرم سیرت نمیکنه تازگیا شروع کردیم شیر خشک هم بهت میدم اما خیلی نگرانتم کاش مثل قبل ها قولوپ قولوپ شیر خودمو میخوردی ومن اینقدر نگران سلامتی آیندت نمیشدم فدات بشم مامانی خیلی دوستت دارم خدا می دونه که روز و شبم تو شدی و با عشق تو روزهام میگذره

ازت میخوام قوی باشی و زود زود مریض نشی چون طاقتشو ندارم که مریض بشی و درد بکشی منم خیلی مراقبتم که چیزیت نشه خیلی خیلی دوستت دارم

دیروز هم با آناجون و آتا جون و بابایی باهم رفتیم ارومیه ،این دفعه برای گردش نرفته بودیم بلکه مامان بزرگ عمو فرشید (شوهر خاله میناجون ) فوت کرده بود رفتیم تعزیه.یه کم اذیت شدی تو راه و همش بیقراری میکردی آخه این بار جات تو ماشین تنگ بو د برا همین.

به هر حال دیروز هم گذشت اما من غمگین تر از همیشه شدم همش به این فکر میکنم که اگه روزی من مردم تو چیکار میکنی؟؟؟؟؟آخه خود من نمی تونم یه لحظه هم به مرگ مامانم فکر کنم و وقتی واقعیت دنیارو میبینم که مرگ سراغ همه میاد حتی مادرم وحشت دلمو میلرزونه و نمیخوام اون روزرو ببینم 

آیشینم ای همه تار و پود وجودم حتی اگه بمیرم از اون بالا بالاها نگات میکنم و همیشه کنارت میشم

دوستت دارم ای نفس من،ای همه کس من....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عکس فرش
14 شهریور 92 0:47
نفیس ترین هدیه ماندگارترین یادگاری سوغات ایرانی چند لحظه بیندیشید چه کسی را بیشتر دوست دارید واو چقدر از این هدیه خوشحال خواهد شد…!! تابلوفرش تصویری عکس فرش با قیمت های بسیار مناسب و خدمات بسیار عالی در خدمت شما است. تبدیل عکس ( چهره - آرم – لوگو (… به تابلو فرش تابلوفرشی از چهره زیبای شما و عزیزان شما تابلوفرشی ازعکس شخصی خود شما تابلو فرش عکس شخصیتهای فرهنگی و علمی و ورزشی تابلو فرش عکس کودکان و نوجوانان خردسالان تابلو فرش عکس شهدا تابلو فرش عکس درگذشتگان و زنده یادها تابلو فرش عکسهای خانوادگی تابلوفرش عکسهای مراسم : عقد و عروسی تابلوفرش عکس مدیران موفق تابلو فرش عکس بازیگران و هنرمندان تابلوفرش هدایای تبلیغاتی تابلو فرش عکس مهمانان خارجی به عنوان بهترین سوغات ایرانی چرا تابلوفرش تصویری عکس فرش ؟ چون کالایی شیک و ماندگار که روز به روز قیمتی تر می شود. از بین نمیرود ... نمیشکند .. پاره هم نمیشود عمر طولانی دارد و سالیان سال به عنوان بهترین ونفیس ترین و منحصر به فرد ترین هدیه میماند. بهترین و ماندگارترین کادو برای خود و دیگران واینک بافت تابلوفرش دستبافت گونه با تراکم3000 که شما را از خرید تابلوفرش دستبافت بی نیاز میکند. بهترین کادو برای روز مادر .. روز زن .. روز پدر .. سالروز ازدواج . جشن عروسی جشن تولد - کادوی فارغ التحصیلی . بهترین سوغات ایرانی بهترین هدیه برای بهترین دوستان شما . و زیباترین دکوراسیون برای محل کار و منزل روشهای دادن سفارش: در هر کجای ایران که هستید می توانید با ارسال یک عکس به آدرس ایمیل شرکت آن را کمتر از ده روز تحویل بگیرید...... 03614456265 09137290912
يه همدرد
16 شهریور 92 0:38
سلام عزيزم،دختر نازي داري،مطالب وبتو خوندم،منم شرايطي مثل تو داشتم،البته بيشتر مشكلم با خانواده شوهرم بود نه خودش،منم نيشستم مثل تو هي غصه خوردم و شير به ني نيم دادم تا اينكه به خاطر اين غصه خوردنها شيرم خشك شد، ني نيم شير خشك بهش نميساخت و به همين خاطر خيلي اذيت شد،همينطور اين غصه خوردن هام ادامه داره ولي بي نتيجه ست خودت از بين ميري خانواده شوهر من و خود شوهرم صحيح و سالمن و اين وسط منم كه داغون شدم ولي وقتي نگاه به صورت معصوم ني نيم ميكنم ميبينم راهي جزء سوختن و ساختن نيست،تو هم به خاطر ايشين زندگي كن نه مثل من مردگي،اميدوارم مشكلاتت حل بشه و زندگيت رو به راه.از طرف يه دوست


سپيده
26 شهریور 92 0:54
مهنازجون شيرخشك چي ميدي؟ خودت كه ماشالا مانكني بايد كلي بخوري تا شيرت بياد
مامان محمد فاضل
28 شهریور 92 11:41
سلام خانمی منم یه مامانم این روزا رو سپری کردم میدونی باید از قطره شیر افزا استفاده کنی و غذاهایی مثل آبگوشت بخوری شیر و دلستر که گازش رو گرفته باشی میل کنی صبور باش هرچی بیشتر به بچه شیر بدی بیشتر شیر میکنی و خیالت راحت میشه حالاکه توی خونه ای بیشت و بیشتر با هم باشین تا دیگه نیازی به شیر خشک پیدا نکنی ولی اگه خدای نکره موفق به ادامه شیر دهی با شیر مادر نشدی خودتو ناراحت نکن حتما قسمت اینطوری بوده امیدوارم همیشه در کنار دخترت شاد باشی
اتنا
28 شهریور 92 23:19
با یکم دعا درست میشه