آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

ولنتاین

1392/5/24 2:39
نویسنده : مهناز
752 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

امروز 26 بهمن و 14 فوریه روز ولنتاین هستش اول از همه این روز را به تو که عشق منی تبریک میگم و همیشه یادت باشه مامانی عاشقانه دوستت داره niniweblog.com

من برا بابایی امسال نتونستم کادوی قشنگی بگیرم چون هم خیلی گرونیه هم اینکه از وقتی اومدی تو دل مامانی بابایی پولی نداده که پس انداز کنم اخه همش برا خونه و شما خرید میکنیم به هر حال یه کادوی ناقابل خریدم براش امیدوارم خوشش بیاد.

ناز نازی من این روزا تکونات واضح تر شده قربونت برم با هر تکونت دلمو میبری وقتی قلمبه میشی از رو شکمم معلوم میشه کلی نازت میکنم دوست دارم بیای بغلم نازت کنم بوست کنم niniweblog.com

امروز کمی گریه کردم به خاطر خاله مینا،که چند روزه مریض شده چیز مهمی نیست اما از خدا با گریه براش نینی خواستم اخه خاله مینا اینا نی نی ندارن هنوز.خاله مینا هم عاشق نی نی هستش از وقتی فهمیده تو ،توی دل منی خیلی خوشحاله و همش میگه مواظب باشم و هر جا هم برم خیلی مراقب منه

نفسم ازت میخوام دعا کنی خدا برا خاله مینا هم نی نی بده الان دل تو صاف و پاکه و خدا صدای نی نی هارو زودتر میشنوه چون اونارو خیلی دوست داره البته خدای مهربون همه بنده هاشو دوست داره و من همیشه شاکر خدای مهربونم چون همیشه با من بوده در همه حال یاریم کرده .

وایییییییییییییی !!!!!!!الان که دارم برات مینویسم همش تکون میخوری قربونت برم من.....

دختر نازم دیشب تو خواب تو رو دیدم که تو بغلم اروم خوابیده بودی ناز و توپول بودی خواستم بهت شیر بدم که همش خواب بودی بالاخره چشماتو که باز کردی بهت که خواستم شیر بدم دیدم دندونات دراومده و من با تعجب به خاله مینا و مامانم میگم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآدختر من تازه دنیا اومده اما دندون داره واااااااااا مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  niniweblog.com  ان شااله که خیره دخترم........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)