آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

AYSHIN

1392/5/24 1:15
نویسنده : مهناز
472 بازدید
اشتراک گذاری

ای آنکه پناه بی پناهان هستی و مرهم زخم دل شکستگان...

سلام دختر نازم

باز مامانی اومده تا برات بنویسه از شیطنتایی که میکنی و دل منو میلرزونی امروز دقیقا 3 ماه و 13 روزته خیلی کارا میکنی مثلا صداهای عجیب در میاری ،توی جات غلت میزنی niniweblog.comو رو شکمت میخوابی و وقتی هم نمیتونی برگردی گریه میکنی و من برت میگردونم خیلی ناز شدی و من کارم اینه که صبح تا شب بوست میکنم اما سیر نمیشم که...

راستی اینم بگم که دیگه خودم حمومت میکنم و جالب این که گریه نمیکنی فدات شم من....

دختر گلم وقتی بزرگ شدی و اینارو خوندی فکر کنم بدونی که چقدر دوستت دارم و به خاطرت از همه چیم گذشتم آخه من خیلی دلم میخواست به درس خوندن ادامه بدم اما یهو با بابایی تصمیم گرفتیم تو رو بیاریم الانم به این فکرم که وقتی 6 ماهه شدی برم آرایشگری یاد بگیرم آخه بدجوری به این کارعلاقه دارم و دوست دارم یه سالن داشته باشم هیییییییییی تا خدا چی بخواد..........

این روزا هوا خیلی گرم میشه ومن زیاد نمیتونم برم بیرون آخه میترسم مریض بشی و هم اینکه ماه رمضونه بیرون بدون خوراکی و قاقا و..... حال نمیده.پس بهتره تو خونه بمونیم بخوریم و بخوابیمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان منیر
1 مرداد 92 17:50
سلام مهناز جون .قدم نورسیده مبارک عزیزم البته باکمی تاخیر خدا برات حفظش کنه اگه دوست داشتی همو لینک کنیم خبر بده
مامان ثریا(کیارا)
2 مرداد 92 23:01
سلام عزیزم خوبی؟ من از نی نی سایت اومدم باهم حرف زدیم یادته؟ وبت و دخملت خیلی ناسیه من لینکت میکنم دوستم اگه دسوت داشتی شمام لینک منو