آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

واکسن 4 ماهگی

1392/5/24 1:13
نویسنده : مهناز
829 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلام

2 روز قبل یعنی 20 مرداد ماه واکسن 4 ماهگیتو زدن الهی بمیرم 2 روز تب کردی و چون کمی هم سرماخوردگی داشتی خیلی اذیت شدی تبت بالا بود و همش بیقراری میکردی منم شب نخوابیدم تا صبح بالای سرت بیدار بودم می ترسیدم تبت بالا بره من نفهمم قربونت برم آیشینم درد و بلات به جونم.وقتی تو رو تو این حال و روز میبینم غم تو دلم میشینه و دلم نمیخواد مریض بشی .رما خوردگیت هم به خاطر بی احتیازی من و بابایی بود آخه 19 مرداد با آنا و خاله صفورا و دایی یوسف و یعقوب رفتیم پیک نیک خیلی خوش گذشت لباس مناسب هم برات پوشونده بودم اما بازم نمی دونم چطور شد سرما خوردی فدات بشم گلم.

کلی عکس انداختیم و تو با بابایی تاب بازی و سرسره بازی کردی و خیلی هم خوشت اومده بود الان عکسارو نمیتونم بذارم چون منم خیلی خسته ام.بمونه روز دیگه.

دوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نازنین
3 شهریور 92 18:28
از طرف نیکو به دوست جونی خوشگلش: برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم...