آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

بدون عنوان

1391/11/14 23:44
نویسنده : مهناز
264 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم امروز 29 هفته هستش که تو دل مامانی هستی فکر کنم 2 هفته دیگه 7 ماه تموم میشه مریم تو 8 ماهگی خیلی روزای سختیه شبا از پا درد و معده درد تا صبح می نالم خواب خوبی هم ندارم اما وقتی یاد تو مافتم که قراره بیای بغلم تحمل دردام برام اسون میشه قربون اون تکونای قشنگت که بعضی وقتا بابا علیرضا و من ساعت ها میشینیم و منتظر تکونات میشیم و با هر تکونت دل مارو می لرزونی niniweblog.com

من و بابایی عاشق هم هستیم niniweblog.comو تو این عشقو عمیق ترش کردی .راستی اینم بگم که بابایی و من برات یه زنجیر و پلاک گل خوشگل خریدیم قربونت برم تا حالا هم النگو و هم گوشواره وهم دور گردنی داری که اون یکیارو مامان بزرگت و خاله مینا برات کادو خریدن دست گلشون درد نکنه دوستت دارم عزیزترینم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

متین من
15 بهمن 91 0:34
مهنازجون تمام پست هاتو خوندم ایشالاخدا یک دخترناز وسالم بهت میده