آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

سالگرد ازدواج من و بابایی

1392/7/19 1:05
نویسنده : مهناز
2,088 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوباره به روی ماه دختر نازم

چند روزه اصلا خونه پیدامون نمیشه همش خونه مامان جون هستیم آخه این روزا برا عمه فرزانه همش خواستگار میاد و منم اونجا میشم تا به سر و وضع عمه جون برسم آرایشش میکنم و موهاشو درست میکنم الهی به امید خودت ،هرچی خدا بخواد همون میشه این روزارو که میبینم یاد خودم می افتم چه روزایی داشتیم برا منم تو 1 هفته چندتا خواستگار اومد که قسمت این شد که با بابایی ازدواج کنم  و ما تو 29 شهریور سال 88 عقد کردیم راستی اینم بگم که خاطره سالگرد ازدواج امسالمونو که 3 تایی جشن گرفتیم فرصت نشد برات بنویسم الان برات مینویسم

اولین سالگرد ازدواج که یه فرشته کوچولو هم به جمع 2 نفریمون اضافه شده بود بابایی مارو شب برد به یه باغچه سنتی و شامو مهمونش شدیم منم برا بابایی یه انگشتر خریده بودم و وقتی کادوشو دادم بابایی هم پسندید خدا خدا میکردم خوشش بیاد که اومد.بابایی هم برا من 2 تا النگو خرید.

 

 

totalgifs.com dolls gif gif 44.gif

 

اینم از عکسامون جشن سالگرد ازدواجمون

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زهرا(ترنم عشق)
13 مهر 92 22:40
سلام عزیزم دختر نازی داری خدا حفظش کنه
خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنی و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم



سپيده
14 مهر 92 23:11
سلام .سالگردتون مبارك .مهنازجون نظرات منو چرا تاييد نكردي؟!!!!







لی لی مامی آرشیدا
17 مهر 92 16:44
چه مامان کوچولوی نازی داره آیشن جون


بیتا و شکیلا
25 مهر 92 23:44
•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•. تقدیم به آیشن جون و مامان و بایای گلش