آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

پارک رفتن با دخترم

1392/7/19 0:52
نویسنده : مهناز
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

به نا او که تو را برایم داد

خدارو شکر که این 3 ماه از زندگیت با سلامتی گذشت اره دختر نازم 3 ماه به همین چشم بر هم زدنی از زندگیت در این دنیا گذشته و من و بابایی هر روز شاهد کارهای تازه ازت هستیم و با هر حرکت نازت دل ما رو شاد می کنی .راستی وزنت 6 کیلو شده و قدت 62 و دور سرت هم 40 niniweblog.comقربونت بشم توپولوی من...niniweblog.com

ماه رمضان هم از راه رسید اما من نمیتونم روزه بگیرم چون واقعا توانشو ندارم بعد از به دنیا آوردنت همه استخونای بدنم درد میکنه و همش احساس ضعف میکنم اما یه لبخند ناز تو همه دردامو درمون میکنه

نمی دونم کی این نوشته های منو میخونی شاید اون موقع به این نوشته هام بخندی و شایدم با تمام احساست بخونی و دل تنگم بشی

niniweblog.com

من مادر شدم و اون موقع بود که فهمیدم مادرم به خاطر من چه ها تحمل کرده و آن لحظه بود که آرزو میکردم ای کاش به گذشته بر میگشتم تا بد رفتاری ها و اذت کردنامو جبران کنم و حالا هر لحظه دست و پاشو می بوسم

من عاشقانه دوستت دارم دخترم آرزوی من سعادت توست خوشبختی و سلامتی تو راحتی منه.

niniweblog.com

اینا هم حرفایی که با تکرارشون دل منو میبری.....

اوووووووووووووووو

غغغغغغغغغغغغغغغغ

 

 اینم عکس 3 ماهگیت آیشین نازم

niniweblog.com

 

اینم چند تا عکس دیگه که تو شهربازی گرفتیم

 

 

 niniweblog.com

 niniweblog.com

آناجون و خواهرش (خاله مستان)

 

اینم از آناجون که بغلت کرده...

 niniweblog.com

niniweblog.com

اینم از آقا متین پسر خاله من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

حانیه
21 تیر 92 3:36
سلام به به چه نینی نازی داری خدا حفظش کنه الهی روز های خوبی رو در کنارش سپری کنید به وبلاگ گل پسر سری بزن ونظر بذار راستی نی نی خوشگلت رو از طرف من ببوس
لیلا
21 تیر 92 8:28
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده.. خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
نازنین
23 تیر 92 14:34
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| با این اسب به وب ما سر بزنید اسب سواری که بلدید؟
نازنین
16 مرداد 92 23:29
عزیزمی تو که انقدر نازی...
بوس از طرف ما به تو کوچولوی ناز...


اتنا
28 شهریور 92 23:21
خیلی شبیه خواهر منی عزیزم