آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

سوراخ کردن گوش های نازت

1392/7/19 0:47
نویسنده : مهناز
1,416 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام خوشگل مامان

من امروز هم خوشحالم هم ناراحت ،خوشحال از اینکه من و بابایی امروز عصر گوشاتو بردیم سوراخ کردن و موقع سوراخ کردن گوشات بدجوری گریه کردی و من و بابایی خیلی ناراحت شدیم الهی فدات شم عروسک من،بمیرم برات اما به جاش ناز شدی بعد 10 روز گوشواره های طلاتو میندازیم  دختر نازم قوی باش و گریه نکن چون من طاقت دیدن گریه هاتو ندارم همیشه بخند و شاد باش تا دل مامانی هم شاد باشه دوستت دارم.niniweblog.com

 

 

مامانی مبارک باشه عزیزم niniweblog.comniniweblog.com

 

قربونت برم اینجا به زور خوابوندمت همش گریه میکردی ناز نازی من.....niniweblog.comniniweblog.com

 

 

دوستت دارم همین وبس.niniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)