آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

پیک نیک

1392/7/19 0:53
نویسنده : مهناز
983 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک ملوسم سلام

 

وای که چقدر روز به روز داری با مزه تر و نازتر میشی وبا هر حرکت تازه دل من و بابایی رو میبری.

دیروز من وبابایی با دایی یوسف  و خاله صفورا و خاله مینا رفتیم پیک نیک خیلی خوش گذشت بعدش عصر من و بابایی و تو رفتیم ولیعصر کمی خرید کردیم تو راه من و با ،بابایی صحبت کردم و بهش گفتم که چقدر دلمو شکونده و خونوادش اذیتم میکنن و...... بالاخره بابایی هم از رفتارش معذرت خواست و نمیدونم که باز تکرار خواهد شد یا نه

دختر گلم ما خیلی دوستت داریم و به خاطر تو هم که شده سعی میکنیم زندگی با آرامش را برات درست کنیم.

عاشقانه می پرستمت آیشینم

اینم از من و بابایی که عکس انداختیم و تو هم توی چادر خوابیده بودی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)