آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

یلدای 92 اولین یلدای دخترم

1392/9/29 17:40
نویسنده : مهناز
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من پاییز امسال نیز مثل هر پاییز هر سال داره تموم میشه و تو دقیقا 3 فصل رو با زیبایی های خاص خودش گذروندی حالا دیگه میریم تو فصل زمستان امیدوارم که تو این فصل مریض نشی آخه خیلی سوسولی و زود زود مریض میشی مامانی ....و من ناراحت میشم تو این فصل یعنی پاییز که زیاد بیرون نبردیمت چون امسال برف و سرما زودتر از سال های قبل شروع شد و ما بیشتر خونه بودیم بازم چند بار مریض شدی البته بگم دندون در آوردنی بیشتر اذیت شدی به هر حال تو دختر بهاری و مطمئنا از بهار بیشتر خوشت بیاد اما من پاییز رو دوست دارم نه به خاطر اینکه متولد پاییزم به خاطر منظره های قشنگی که رنگ های خیلیییییی قشنگی دارن از همه رنگی که بخوای زیباییش منو مست میکنه هر سال تو این فصل همش دلم میخواد برم باغ و جاهایی که همش پر از درخت و بوته و... هست و من گوشه ای بشینم و فقط تماشا کنم و بعد روی برگ ها قدم بزنم عکس بگیرم و بعد هم از برگ های خوش رنگ چند تایی بردارمو بیارم نگه دارم .میدونی شاید بهتره بگم تو این فصل بیشتر تو خودم فرو میرم و دلم بدجوری میگیره شاید به این دلیل باشه که هرگز نتونستم طبق علاقه ام برگ های قشنگ جمع کنم  ....

مامانی ،همیشه هرکجا با هر کی باشی عاشقانه دوستت داره و در هر فصل و سالی برایت بهترین ها را آرزو میکنم سلامتی و شادی را از خدا برات میخوام و هرگز غم و غصه تو نبینم ای تمام هستی من...

 

پاییز زیباترین فصل من، 

حالا که می روی

با خودت تمام غصه های دل دوستان مرا نیز ببر.

بگذار زمستان سرد را با گرمای عشق و دوست داشتن آغاز کنند.

تو با تمام رنگارنگ بودنت

اما برای همه یک رنگ بودی:

 

"زیبا،عاشقانه،مهربان"

فصل مهربانی،

مهرت را برای همه بگذار و برو....

 

 

 

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است

که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت

یلدایتان مبارک

کارت تبریک شب یلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)