آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

دل تنگ

1392/8/8 21:39
نویسنده : مهناز
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

چه زیباست،در اوج تنهایی دست انسانی راگرفتن به بهانه اینکه نگذاریم تنها بماند.چه

زیباست،در اوج ناامیدی انسانی راهمراهی کردن،به بهانه امیدوار کردن او.وچه نامردانه

است،انسانی را به دنبال خود کشیدن،عاشق کردن ودر اوج تنهاییش ، رهایش کردن


وگقتن اینکه دیگر تورا نمیخواهم ...


 

همواره با خود تکرار میکنم امیدی هست ؛ چون خدایی هست . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ارغوان
9 آبان 92 23:22
سلام عزیزم ..دخترت خیلی زیباست..خدا برات ببخشه.... عزیزم من با خوندن وبلاگ متوجه شدم خیلی تو نوشته هات غم هست.. فقط به دخترت فکر کن و سعی کن با همسرت ارتباط برقرار کنی اول بخاطر ایشین بعدش بخاطر خودت..... حیفه بخدا زن و شوهری مثل شما با یه دختر جیگری.....
پانی
21 آبان 92 18:42
سلام مهنازم اون مطلب رو خوندم تو کلوب و خیلییییییییی ناراحت شدم با مشاوره صحبت کن و کار عجولانه نکن