آیشینآیشین، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

دخترم،بهترین همدم من

عکس های جدید در 6 ماهگی آیشین

1392/7/27 19:42
نویسنده : مهناز
1,949 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وبالاخره از عکاسی مامان وباباش خسته شد و گریه کرد

 

 

 

صبح که  بیدار میشی تو تختت اونقدر سر وصدا میکنی تا منم بیدار شم وقتی هم که می بینی بیدار شدم ناز میکنی برام میخندی و زندگی من با خنده نازت دوباره شروع میشه.نفس منی آیشین جون

عاشقانه دوستت دارم و به خاطر وجود نازت خدایم را هزاران بار شکر میکنم.

 

 

 

 

 

اولین عکس العمل آیشین با دیدن ماهی (اونم چه ماهی بزرگی sea creatures emoticons 7 Ocean Creatures Emoticons)

 

اول با تعجب نگاه کردی یه نگاه به ما یه نگاه به ماهی

 

 

اینجا دیگه کم کم داره از بوش بدت میاد....اه اه

 

 

بعدش خواستی مزه شو امتحان کنی که بابایی نذاشت وگرنه.....

 

 

ماهی هم قد تو بود تو هنوز داری با تعجب نگاهش میکنی

 

 

 

مثل اینکه چندشت میشد اما باز هم میخواستی دست بزنی بهش شکل دهنت رو هم مثل آدم بزرگا که از چیزی بدشون بیاد میکردی

 

اینجا بابایی هر کاری کرد که بازم دست بزنی دست نزدی و بدت اومده بود...

 

 

 

عکس پویا جون و محمد حسین

 

محمدحسین

 

 

کوثر جون

 

 

و اینم از خودت که خاله مینا ازت عکس گرفته بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بیتا و شکیلا
27 مهر 92 12:39
سلام عزیزم مرسی از نظراتتون خوبی از خودتونه خانمی خیلی دوستون دارم
بیتا و شکیلا
28 مهر 92 0:18
فدات مهناز جوووونم ما هم خیلی دوست داریم هم شما و هم دختره نازتو اون عکسای ایشین با ماهی خیلی جالبو خنده دارن محمد حسینم که فداش بشم من کوثرم ی خانمیه واسه خودش
سپيده
29 مهر 92 22:15
سلام سپیده جون خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟کاپشن آیشین رو از رولام تو ولیعصر خریدم 88 هزار دادیم قیمتش خیلی خوبه و جنسشم عالی از مال بازار 10000 مرتبه بهتره
بیتا و شکیلا
2 آبان 92 18:54
عید را بهانه نمیکنم تا یادتان کنم،چون بیادتان هستم. خوبی هایتان را بهانه میکنم تا عید را به شما شادباش بگویم. عید غدیر برشما و خانواده محترمتان مبارک باد
آزی
15 آبان 92 1:01
ماشاللا به این دخمل نازنازی .خدا حفظش کنه.با اجازه لینکت کردم خوشحال میشم لینک کنی و به وب رایان سر بزنی عزیزم